Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Státní svátek - Velikonoční pondělí - 01.04.2024
2
Pasování na čtenáře I. A - 02.04.2024
3
Projektový den "Bruslení" - 03.04.2024
4
Pasování na čtenáře I. B - 04.04.2024
První pomoc - VIII. A - 04.04.2024
První pomoc - VIII. B - 04.04.2024
5
Supervize 05.04.2024
6 7
8 9
Florbalový turnaj Třešť - 09.04.2024
Metodické sdružení 1. stupeň - 09.04.2024
Provozní porada - 09.04.2024
10
Exkurze ZOO Jihlava - 10.04.2024
"Kvízoování" - soutěž ZOO Jihlava - 10.04.2024
11
Exkurze do knihovny - 11.04.2024
"Inovativní metody do výuky" - 11.04.2024
12
Zápis dětí do 1. ročníku 12. a 13. dubna 2024
Zápis do 1. tříd 2024/2025 - 12.04.2024
13
Zápis dětí do 1. ročníku 12. a 13. dubna 2024
Zápis do 1. tříd 2024/2025 - 13.04.2024
14
15
Konzultační odpoledne V. B - 15.04.2024
16
Konzultační odpoledne V. B - 16.04.2024
"Jak správně naložit se svými penězi" - etické dílny - 16.04.2024
McDonald's Cup - fotbalový turnaj Jihlava - 16.04.2024
Konzultační odpoledne - 16.04.2024
17
"Život v mediální džungli" - etické dílny - 17.04.2024
Konzultační odpoledne V. B - 17.04.2024
Konzultační odpoledne II. B - 17.04.2024
McDonald's Cup - fotbalový turnaj Jihlava - 17.04.2024
18
"Jak překonat starosti ve škole" - etické dílny - 18.04.2024
Konzultační odpoledne V. B - 18.04.2024
Konzultační odpoledne II. B - 18.04.2024
19
Den Země 19.04.2024
Uzavření klasifikace a absence za 3. čtvrtletí 2023-24
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Projekty > Virtuální výuka anglického jazyka s rodilým mluvčím

Virtuální výuka anglického jazyka s rodilým mluvčím



Ve druhém pololetí tohoto školního roku jsou žáci 6., 7. a 8. ročníku podpořeni virtuální výukou anglického jazyka s rodilým mluvčím. Díky projektu ŠKOLA BEZ HRANIC (financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR prostřednictvím OPVK) se každý ročník pravidelně jednou týdně spojí přes Skype s lektorem, který pracuje s žáky a společně prochází tématy, která jsou předem domluvena s vyučujícím anglického jazyka.

Cílem celého projektu není pouze prohloubení znalostí angličtiny a rozvoj jazykových dovedností (poslech, mluvení, čtení, psaní) a jazykových prostředků (slovní zásoba, gramatika, výslovnost), ale také seznámení s rodilým mluvčím, který žákům přiblíží kulturu, tradice a zvyky svého státu a který je přinutí aktivně používat anglický jazyk na jejich dosavadní úrovni.

Mgr. Hana Kovářová