Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Vánoční prázdniny 2022
27
Vánoční prázdniny 2022
28
Vánoční prázdniny 2022
29
Vánoční prázdniny 2022
30
Vánoční prázdniny 2022
31
Vánoční prázdniny 2022
1
Státní svátek - Den obnovy samostatného českého státu, 30. výročí
Vánoční prázdniny 2022
2
Vánoční prázdniny 2022
3 4 5 6 7 8
9
Kontrolní den 9. 1. 2023
10
2. společná schůzka s rodiči 10. 1. 2023
11 12
Děti do bruslí 12. 1. 2023
13 14 15
16
Kontrola žákovských knížek - 16.01.2023
Kontrolní den 16. 1. 2023
17
Provozní porada 17.01.2023
18
Basketbalový turnaj 18.01.2023
Kontrola žákovských knížek - 18.01.2023
Šablony OP JAK - informační schůzka 18.01.2023
19
Děti do bruslí 19.01.2023
20
Uzavření klasifikace a absence za 1. pol. 2022-23
21 22
23
Divadelní představení HD Jihlava 23. 1. 2023
Kontrolní den 23. 1. 2023
24
Klasifikační porada za 1. pololetí 2022-23
25
Okresní kolo matematické olympiády 25. 1. 2023
26
Děti do bruslí 26. 1. 2023
27
Florbalový kemp 27. 1. 2023
28 29
30 31 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Projekty > Krajina

Krajina



Realizace projektu: září 2015 - duben 2016 (I. a II. stupeň ZŠ, ZŠP a ZŠS)

Cíle projektu:

  • sledování daného tématu z různých úhlů pohledu v jednotlivých vyučovacích předmětech; získání nových znalostí a vědomostí, navázání na poznatky již známé; získání ucelenějšího přehledu o dané problematice
  • vymezení pojmu krajina; krajina přírodní x krajina kulturní
  • vytváření kladného a zodpovědného vztahu k přírodě, ke krajině kolem nás, k našemu přírodnímu a kulturnímu dědictví (důležitost ochrany životního prostředí)
  • vytváření kladného a zodpovědného vztahu k přírodě, ke krajině kolem nás, k našemu přírodnímu a kulturnímu dědictví (důležitost ochrany životního prostředí)
  • získávání estetických zážitků a inspirace z okolní krajiny

Metody použité v projektu:

  • komplexní - projektové vyučování

Rozvíjené klíčové kompetence:

  • KK k učení a řešení problémů - žák vyhledává a třídí informace, dává je do souvislostí a hodnotí; získané výsledky využívá ke komplexnímu posuzování a řešení problémů; kriticky myslí
  • KK komunikativní - žák formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory (ústně a písemně)
  • KK sociální a personální - žák účinně spolupracuje ve skupině, je ohleduplný k druhým
  • KK občanské - žák získává pozitivní postoj k našemu přírodnímu a kulturnímu dědictví, chápe základní ekologické souvislosti a environmentální problémy

Součást projektu:

  • pozorování a poznávání okolní krajiny, vycházky do přírody, výuka v přírodě, na školní zahradě, práce v plenéru
  • poznávání historie našeho kraje, pozitivního i negativního vlivu člověka na proměny zdejší krajiny (spolupráce s Muzeem Vysočina, MÚ a NPÚ Telč a středisky ekologické výchovy, popř. s místními
  • firmami - besedy, přednášky, vzdělávací programy pro žáky, exkurze)
  • spolupráce žáků I., II. stupně ZŠ a předškolních dětí z MŠ
  • "Krajinomalba" - dílčí projekt ve VV 9. roč. (referáty, prezentace)
  • "Krajina mého srdce" - literárně-výtvarný projekt žáků 8. a 9. roč.
  • školní projektové soutěže na téma "Krajina": literárně-slohová soutěž (pro žáky II.stupně ZŠ), výtvarná soutěž (pro žáky I. a II.stupně ZŠ, ZŠP a ZŠS)
  • duben 2016 - Den Země - ukončení projektu a prezentace práce na projektu
  • květen 2016 - slavnostní vyhlášení výsledků školních projektových soutěží, ocenění vítězů

Prezentace projektu:

  • projektové nástěnky, školní časopis, webové stránky školy, školní rádio, Den Země, portfolio

Mgr. Jana Novotná