Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29 30 1
2
Pedagogická praxe
3
Beseda se spisovatelkou
Pedagogická praxe
Rodilý mluvčí ve výuce AJ
Schůzka Sdružení rodičů
4
Den otevřených dveří
Pedagogická praxe
Plavecký výcvik
5
Pedagogická praxe
6
Pedagogická praxe
Rodilý mluvčí ve výuce AJ
7 8
9
Pedagogická praxe
10
Metodické sdružení 1. stupeň
Pedagogická praxe
Projekt Holocaust
Provozní porada
11
Pedagogická praxe
Plavecký výcvik
12
Pedagogická praxe
Plavecký výcvik
13
Exkurze Mauthausen Rakousko
Pedagogická praxe
14 15
16 17 18
Plavecký výcvik
"Veselé zoubky"
19
Plavecký výcvik
20
Zahradní slavnost
21 22
23
Focení tříd
Pedagogická praxe - školní družina
24
Beseda se starostou města Telče
Pedagogická praxe - školní družina
Sportovní den 1. stupně
25
1. odpolední hodinka pro budoucí prvňáčky
Beseda se starostou města Telče - VI. B
Beseda se starostou města Telče - VIII. B
Odpolední hodinky pro budoucí prvňáčky naší školy
Pedagogická praxe - školní družina
Plavecký výcvik
Zastávka Telč - preventivní program - VIII. A
Zastávka Telč - preventivní program - VIII. B
26
Beseda se starostou města Telče - IX. B
Pedagogická praxe - školní družina
Plavecký výcvik
27
Pedagogická praxe - školní družina
Plavecký výcvik
Rozhlasové vysílání
Zastávka Telč - preventivní program - IX. A
28 29
30 31
Seminář "Syndrom vyhoření – může se dotknout i vás?"
1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Projekty > Krajina

Krajina



Realizace projektu: září 2015 - duben 2016 (I. a II. stupeň ZŠ, ZŠP a ZŠS)

Cíle projektu:

  • sledování daného tématu z různých úhlů pohledu v jednotlivých vyučovacích předmětech; získání nových znalostí a vědomostí, navázání na poznatky již známé; získání ucelenějšího přehledu o dané problematice
  • vymezení pojmu krajina; krajina přírodní x krajina kulturní
  • vytváření kladného a zodpovědného vztahu k přírodě, ke krajině kolem nás, k našemu přírodnímu a kulturnímu dědictví (důležitost ochrany životního prostředí)
  • vytváření kladného a zodpovědného vztahu k přírodě, ke krajině kolem nás, k našemu přírodnímu a kulturnímu dědictví (důležitost ochrany životního prostředí)
  • získávání estetických zážitků a inspirace z okolní krajiny

Metody použité v projektu:

  • komplexní - projektové vyučování

Rozvíjené klíčové kompetence:

  • KK k učení a řešení problémů - žák vyhledává a třídí informace, dává je do souvislostí a hodnotí; získané výsledky využívá ke komplexnímu posuzování a řešení problémů; kriticky myslí
  • KK komunikativní - žák formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory (ústně a písemně)
  • KK sociální a personální - žák účinně spolupracuje ve skupině, je ohleduplný k druhým
  • KK občanské - žák získává pozitivní postoj k našemu přírodnímu a kulturnímu dědictví, chápe základní ekologické souvislosti a environmentální problémy

Součást projektu:

  • pozorování a poznávání okolní krajiny, vycházky do přírody, výuka v přírodě, na školní zahradě, práce v plenéru
  • poznávání historie našeho kraje, pozitivního i negativního vlivu člověka na proměny zdejší krajiny (spolupráce s Muzeem Vysočina, MÚ a NPÚ Telč a středisky ekologické výchovy, popř. s místními
  • firmami - besedy, přednášky, vzdělávací programy pro žáky, exkurze)
  • spolupráce žáků I., II. stupně ZŠ a předškolních dětí z MŠ
  • "Krajinomalba" - dílčí projekt ve VV 9. roč. (referáty, prezentace)
  • "Krajina mého srdce" - literárně-výtvarný projekt žáků 8. a 9. roč.
  • školní projektové soutěže na téma "Krajina": literárně-slohová soutěž (pro žáky II.stupně ZŠ), výtvarná soutěž (pro žáky I. a II.stupně ZŠ, ZŠP a ZŠS)
  • duben 2016 - Den Země - ukončení projektu a prezentace práce na projektu
  • květen 2016 - slavnostní vyhlášení výsledků školních projektových soutěží, ocenění vítězů

Prezentace projektu:

  • projektové nástěnky, školní časopis, webové stránky školy, školní rádio, Den Země, portfolio

Mgr. Jana Novotná