Ikona

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
LVK - Luka nad Jihlavou 29.01.2024
Exkurze - MÚ Telč 29.01.2024
Sběr starého papíru 29.-31.01.2024
30
LVK - Luka nad Jihlavou 30.01.2024
Sběr starého papíru 29.-31.01.2024
Digi Roadshow - NPI České Budějovice 30.01.2024
31
Sběr starého papíru 29.-31.01.2024
Předávání výpisu vysvědčení za 1. pololetí 2023-24
1
Děti do bruslí 01.02.2024
2
Pololetní prázdniny 02.02.2024
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
Jarní prázdniny 2024
13
Jarní prázdniny 2024
14
Jarní prázdniny 2024
15
Jarní prázdniny 2024
16
Jarní prázdniny 2024
17 18
19 20
Okresní kolo soutěže v AJ Jihlava
Futsalový turnaj starších žáků 20.02.2024
Provozní porada 20.02.2024
21
Výstava Míly Doleželové 21.02.2024
22
Děti do bruslí 22.02.2024
Výstava Míly Doleželové 22.02.2024
23
Supervize 23.02.2024
24 25
26
"Kvízoování" 26.02.2024
Výroba krmítek 26.02.2024
Společná schůzka rodičů budoucích žáků 1. tříd s třídními učitelkami
27
Výstava Míly Doleželové 27.02.2024
"Slovensko" Pohodáři Pelhřimov 27.02.2024
Exkurze Brno - Anthropos a Planetárium 27.02.2024
28
"Příběhy našich sousedů" - slavnostní zakončení
29
Děti do bruslí 29.02.2024
1
Návštěva dětí z MŠ ve třídě I.B - 01.03.2024
2 3

Rozvoj technických dovedností a blended learning

Drobečková navigace

Úvod > Škola > Projekty > Rozvoj technických dovedností a blended learning



logo_opvk

Naší škole se podařilo získat dotaci MŠMT, která se týká financování vybavení školní dílny a proškolení učitelů praktických činností a blended learningu pro 40 žáků II. stupně v anglickém jazyce.

Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/57.1489

Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Číslo výzvy: 57

Doba realizace: 1. 7. 2015 – 31. 12. 2015

Výše dotace: 328 939 Kč

Šablony klíčových aktivit:

  1. Rozvoj technických dovedností žáků na druhém stupni základní školy
  2. Rozvoj profesních dovedností učitelů pro výuku zaměřenou na zlepšování technických dovedností žáků
  3. Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém jazyce formou blended learningu

Realizační tým: Kaman, Kovářová