Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29 30 1
2
Pedagogická praxe
3
Beseda se spisovatelkou
Pedagogická praxe
Rodilý mluvčí ve výuce AJ
Schůzka Sdružení rodičů
4
Den otevřených dveří
Pedagogická praxe
Plavecký výcvik
5
Pedagogická praxe
6
Pedagogická praxe
Rodilý mluvčí ve výuce AJ
7 8
9
Pedagogická praxe
10
Metodické sdružení 1. stupeň
Pedagogická praxe
Projekt Holocaust
Provozní porada
11
Pedagogická praxe
Plavecký výcvik
12
Pedagogická praxe
Plavecký výcvik
13
Exkurze Mauthausen Rakousko
Pedagogická praxe
14 15
16 17 18
Plavecký výcvik
"Veselé zoubky"
19
Plavecký výcvik
20
Zahradní slavnost
21 22
23
Focení tříd
Pedagogická praxe - školní družina
24
Beseda se starostou města Telče
Pedagogická praxe - školní družina
Sportovní den 1. stupně
25
1. odpolední hodinka pro budoucí prvňáčky
Beseda se starostou města Telče - VI. B
Beseda se starostou města Telče - VIII. B
Odpolední hodinky pro budoucí prvňáčky naší školy
Pedagogická praxe - školní družina
Plavecký výcvik
Zastávka Telč - preventivní program - VIII. A
Zastávka Telč - preventivní program - VIII. B
26
Beseda se starostou města Telče - IX. B
Pedagogická praxe - školní družina
Plavecký výcvik
27
Pedagogická praxe - školní družina
Plavecký výcvik
Rozhlasové vysílání
Zastávka Telč - preventivní program - IX. A
28 29
30 31
Seminář "Syndrom vyhoření – může se dotknout i vás?"
1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Projekty > Rozvoj technických dovedností a blended learning

Rozvoj technických dovedností a blended learning



logo_opvk

Naší škole se podařilo získat dotaci MŠMT, která se týká financování vybavení školní dílny a proškolení učitelů praktických činností a blended learningu pro 40 žáků II. stupně v anglickém jazyce.

Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/57.1489

Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Číslo výzvy: 57

Doba realizace: 1. 7. 2015 – 31. 12. 2015

Výše dotace: 328 939 Kč

Šablony klíčových aktivit:

  1. Rozvoj technických dovedností žáků na druhém stupni základní školy
  2. Rozvoj profesních dovedností učitelů pro výuku zaměřenou na zlepšování technických dovedností žáků
  3. Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém jazyce formou blended learningu

Realizační tým: Kaman, Kovářová