Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Horácké divadlo Jihlava 27. 2. 2023
Zoo Jihlava 27. 2. 2023
28
Provozní porada 28. 2. 2023
1
"Kvízoování" - soutěž zoo Jihlava 1. 3. 2023
2
Děti do bruslí 2. 3. 2023
3 4 5
6
Kontrolní den 6. 3. 2023
7
Florbalový turnaj 7. 3. 2023
8 9
Děti do bruslí 9. 3. 2023
10 11 12
13
Kontrolní den 13. 3. 2023
Spolupráce s MŠ Komenského 13. 3. 2023
14
Metodické sdružení 1. stupeň 14. 3. 2023
15 16
Děti do bruslí 16. 3. 2023
17
Matematický klokan 17. 3. 2023
"No Bag Day" 17. 3. 2023
18 19
20
Kontrolní den 20. 3. 2023
"Marnivá komorná" - muzikál
21
Pasování na čtenáře I. B - 21. 3. 2023
Provozní porada 21. 3. 2023
Digi Roadshow - NPI České Budějovice 21. 3. 2023
22
Třešťské jaro 22. 3. 2023
23
Děti do bruslí 23. 3. 2023
Školní kolo recitační soutěže 23. 3. 2023
24
"Poznej Vysočinu" - krajské kolo 24. 3. 2023
25 26
27
Kontrolní den 27. 3. 2023
28
Rozhlasové vysílání - významný den ČR - Den učitelů
Metodické sdružení speciální třídy 28. 3. 2023
29
Projektový den "Bruslení" 29. 3. 2023
Kvízoovaní - ZOO Jihlava 29. 3. 2023
30 31
Den učitelů - KD Krahulčí 31. 3. 2023
1 2
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Informace ze školy > Informace pro rodiče nově příchozích žáků

Informace pro rodiče nově příchozích žáků



Informace pro rodiče nově příchozích žáků

Stravování žáků ve školní jídelně

Žáci naší základní školy mají možnost stravovat se ve školní jídelně, která patří GOB a SOŠ Telč, protože naše základní škola svoji školní jídelnu nemá.
Přihlášení k odběru obědů se uskutečňuje přímo ve školní jídelně na pokladně, otevírací dobu a ceny obědů lze dohledat na webu www.gymnsostelc.cz
Při přihlášení žáka ke stravování si žák na pokladně školní jídelny zakoupí kartu, ke které zároveň obdrží i přihlašovací údaje k elektronickému přihlášení. Poté je nutné kartu dobít, a to buď hotově na pokladně jídelny nebo převodem na bankovní účet GOB a SOŠ Telč – veškeré informace obdrží žák/zákonný zástupce při nákupu karty. Přihlašování a odhlašování obědů pak probíhá buď elektronicky přes webové stránky GOB a SOŠ nebo přímo na turniketu ve školní jídelně.

 

Vstup do budovy školy – čipy/ISIC karta

Každý žák ZŠ Hradecká si musí při zahájení školní docházky na naší škole zakoupit čip nebo ISIC kartu, aby měl umožněn vstup do budovy školy. Toto vše hlavně v zájmu bezpečnosti dětí ve škole.

ČIP

  • U prvňáčků se nákup čipů řeší v září na začátku školního roku, kdy třídní učitel vybere od každého žáka částku 100,- Kč (vratná záloha) a nákup čipu zařídí v kanceláři školy hromadně pro celou třídu.
  • Pokud si čip kupuje žák vyššího ročníku, který nastupuje na ZŠ Hradecká v září nebo i v průběhu školního roku, čip si může zakoupit při zahájení školní docházky na naší škole nebo již při vyřizování dokumentace přestupu žáka na naši školu v kanceláři školy.

ISIC

Pokud se žák rozhodne místo čipu pro zakoupení ISIC karty, pak musí zákonný zástupce vyplnit a odevzdat přihlášku a peníze na vyřízení ISIC karty. Přihláška je ke stažení na webu ZŠ Hradecká Telč, kde je také uvedena cena za ISIC kartu.

  • U žáků prvních ročníků se žádost odevzdává buď při vyřizování dokumentace žáka při zápisu dítěte do první třídy, nebo pak v září při zahájení školního roku přes třídního učitele. V září třídní učitel vybere od žáků peníze a nákup ISIC karty zařídí v kanceláři školy hromadně pro všechny žadatele.
  • Pokud se žák první třídy rozhodne pro nákup ISIC karty v průběhu školního roku nebo v případě, že se pro nákup ISIC karty rozhodne žák jakéhokoli ročníku i v průběhu školního roku, pak donese do kanceláře školy vyplněnou žádost a peníze na ISIC kartu a nákup karty si zařídí sám.

 

Jízdné

Sleva žáků na jízdné v autobusu nebo vlaku funguje při předložení platného průkazu (občanský průkaz, ISIC karta, karta pojišťovny atd.), tudíž se již nevyřizuje „průkazka na dojíždění“, kterou dříve škola potvrzovala.