Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Sběr starého papíru
27
Sběr starého papíru
Etické dílny VII. A
Etické dílny VII. B
Provozní porada 27. září
1. třídní společná třídní schůzka
28
Státní svátek - Den české státnosti
29
Vyhlášení výsledků "O nezdatnějšího prvňáčka"
Etické dílny VIII. A
Etické dílny VIII. B
Adopce zvířátek - IV. B
30
Školní víceboj 2022
1 2
3 4
Plavecký výcvik III. A, B; IV. A, B
Etické dílny IX. A
Etické dílny IX. B
Projektový den na SŠTO v Dačicích 4. 10.
5
Etické dílny I. odd.
Etické dílny II. odd.
XVIII. Telčský desetiboj seniorů
6
Etické dílny VI. B - adaptační program
Projektový den na SŠTO v Dačicích 6. 10.
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
Projekt "Život Židů v Telči" VIII. A,B
Projekt "Život Židů v Telči" IX. A,B
18
Plavecký výcvik III. A, B; IV. A, B, spec
Projekt "Stromy na podzim" II. B
19
Pohodáři Pelhřimov "Česko" 6.-7. roč.
Pohodáři Pelhřimov "Česko" 8.-9. roč.
20
Exkurze do městské knihovny VI. A
21
"Kopretinka" divadelní představení DDM Telč - II. A,B
"Kopretinka" divadelní představení DDM Telč - I. A,B
Pythagoriáda - školní kolo
22 23
24 25
Plavecký výcvik III. A, B; IV. A, B, spec.
Rozhlasové vysílání k 28. 10.
Projektový den na SŠTO v Dačicích 25. 10.
Provozní porada 25. října
26
Podzimní prázdniny 2022
27
Podzimní prázdniny 2022
28
Státní svátek - Den vzniku samostatného československého státu
29 30
31
Projektový den "Halloween"
1
Plavecký výcvik III. A, B; IV. A, B - 1. 11.
Zastávka Telč - preventivní program - VI. B
2
Zastávka Telč - preventivní program - VI. A
3
Literární exkurze do MěK Telč - VI. B
4
Školní víceboj 2022 - vyhodnocení
5 6
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Projekty > What can we learn from famous Europeans?

What can we learn from famous Europeans?



Dne 19. března 2015 se bude na naší škole konat Projektový den v angličtině. Celý den bude 60 žáků z druhého stupně spolupracovat se čtyřmi rodilými mluvčími, kteří navštíví naši školu. Projekt nese název: What can we learn from famous Europeans? Žáci rozděleni do menších skupin budou vytvářet koláže, přičemž hlavním cílem bude poznat, které slavné osobnosti rodilí mluvčí představují. Během celého projektu budou žáci používat aktivně anglický jazyk, pokládat otázky, vyplňovat pracovní listy a profilové stránky a především komunikovat s rodilými mluvčími.

Rádi bychom pozvali všechny, kteří by se chtěli zúčastnit závěrečného hodnocení a shlédnout finální výtvory žáků, aby se dostavili do herny na hlavní budově ve 14:40 hod. Závěrečné hodnocení neboli „closing ceremony“ bude trvat přibližně hodinu.

Mgr. Hana Kovářová